1. Nowe samochody
  2. Wkrótce
  3. Land Cruiser

Nowa Toyota Land Cruiser

POWRÓT LEGENDY

Światowa ikona jazdy terenowej i jeden z najpopularniejszych modeli w historii Toyoty, który od ponad 70 lat jest synonimem wytrzymałości i niezawodności, powraca na drogi i bezdroża w premierowej odsłonie. Nowa generacja Toyoty Land Cruiser sięga po najlepsze cechy swoich poprzedników i łączy je z najnowocześniejszymi technologiami.
Terenowe DNA
  • Napęd

    Turbodoładowany silnik Diesla 2.8 o mocy 204 KM/150 kW

  • Konstrukcja

    Sztywniejsza rama oparta na nowej platformie GA-F

  • Technologie

    Elektryczne wspomaganie kierownicy (ESP) i system rozłączania przedniego stabilizatora (SDM)

StylistykaTRADYCJA I NOWOCZESNOŚĆ

Nowa Toyota Land Cruiser zachwyca masywną sylwetką, która już na pierwszy rzut oka zdradza gotowość do podejmowania najtrudniejszych wyzwań. Praktyczne i zwężone w dolnej części nadwozie z krótkimi zwisami i ściętymi narożnikami jest tak zaprojektowane, aby jazda nawet w ekstremalnym terenie nie sprawiała problemów.

 

WnętrzeNAJWYŻSZA FUNKCJONALNOŚĆ

Pięcio- lub siedmiomiejscowa kabina oferuje solidność, praktyczność i przestronność. Intuicyjne rozmieszczenie przycisków i przełączników na desce rozdzielczej ułatwia korzystanie z nich także podczas jazdy w terenie. Z kolei nisko osadzona maska z obniżoną linią szyb i z większymi oknami bocznymi poprawia widoczność we wszystkich kierunkach.

KonstrukcjaSOLIDNE NADWOZIE

Nowa Toyota Land Cruiser została oparta na klasycznej konstrukcji ramowej, która została połączona z nową platformą TNGA (GA-F) zwiększającą sztywność nadwozia, ułatwiającą manewrowanie, poprawiającą komfort jazdy oraz terenowe możliwości pojazdu. Dzięki temu nowy Land Cruiser jeszcze lepiej prowadzi się w zakrętach, a także doskonale się spisuje tam, gdzie co najmniej jedno z kół traci kontakt z podłożem.

TechnologiaIMPONUJĄCE MOŻLIWOŚCI TERENOWE

Najnowszy model jest pierwszym Land Cruiserem wyposażonym w elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS) oraz w system rozłączania przedniego stabilizatora (SDM). Zastosowanie systemu EPS ułatwia manewrowanie autem, a także umożliwia wprowadzenie pakietu Toyota T-Mate z najnowszą generacją systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense. Z kolei system SDM sprawia, że za pomocą przełącznika na desce rozdzielczej można odłączyć przedni drążek stabilizatora, a tym samym poprawić właściwości jezdne na nierównościach oraz zwiększyć komfort podczas jazdy. W systemie Multi-Terrain Monitor pojawiły się kamery oraz ekran w jakości HD, a system Multi-Terrain Select został ulepszony i automatycznie dopasowuje osiągi do warunków na trasie.

NapędMOC W KAŻDEJ SYTUACJI

Najnowsza generacja Toyoty Land Cruiser jest gotowa do najcięższych wyzwań dzięki potężnemu napędowi. Pod maską terenówki kryje się turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 2,8 l i mocy 204 KM/150 kW, który zapewnia odpowiedni balans pomiędzy osiągami a niskim zużyciem paliwa. Jednostka została sparowana z 8-biegową, automatyczną przekładnią Direct Shift, co pozwala na osiągnięcie bardziej intuicyjnego, liniowego przyspieszenia oraz holowanie przyczepy o masie do 3,5 t.

WERSJA LIMITOWANA

LAND CRUISER FIRST EDITION

Z myślą o europejskich kierowcach stworzono limitowaną wersję Land Cruisera – First Edition. Będzie ona dostępne w 3000 egz.

Toyota Land Cruiser First Edition ma nawiązywać do dziedzictwa modelu, a także podkreślać terenowy charakter auta. Powstała z myślą o rynku europejskim wersja będzie dostępna w liczbie 3000 egzemplarzy. Będzie się wyróżniała klasycznymi, okrągłymi reflektorami. W zależności od upodobań każdy będzie mógł zamówić auto z dwukolorowym malowaniem nadwozia z lakierami Sand lub Smoky Blue.